קול קורא – הצטרפו אלינו!

HiFund, פלטפורמה לגיוס הון מהציבור לקידום חברות הזנק טכנולוגיות בעיר חיפה, שמחה להזמין משקיעים כשירים לפנות אלינו לבחינת אפשרוייות השקעה בחברות הזנק חיפאיות.

האגנד'ה

HiFund הינה חלק מהאג'נדה של עיריית חיפה לפיתוח וקידום האקו-סיסטם היזמי טכנולוגי בעיר, ומתרכזת בגיוס הון עבור חברות הזנק הפועלות בעיר.

אנו פועלים על מנת ליצור את החיבור האופטימלי בין משקיעים למיזמים טכנולוגיים בתחילת דרכם, קישור שמסייע לא רק לחברות עצמן ופועל ליצירת פוטנציאל ערך מרבי עבור המשקיעים, אלא גם תורם ליצירת מנועי צמיחה לכלכלת חיפה וקידום תעשיית היזמות הטכנולוגית בה.

הפעילות של HiFund היא חלק בלתי נפרד ומשלים לפעילות של תכנית ההאצה והצמיחה של חברת HiCenter, מרכז ליזמות עסקית וטכנולוגית הפועל בחיפה כבר למעלה מ-11 שנים. החזון של HiCenter הוא לתת מענה מקיף לעידוד התפתחות היזמות הטכנולוגית בעיר חיפה.

המומחיות והניסיון של הצוות מאחורי HiFund, לצד הידע, הקשרים, והיכולות של הצוותים המקצועיים של hiCenter  ו-IN-VENTech, מאפשרים גישה אסטרטגית להשקעות הון סיכון והגדלת פוטנציאל הצלחת החברה/מיזם.

כל אלו מייצרים פלטפורמה לגיוס הון לחברות פורצות דרך לשאת ערך למשקיעים, לחברות עצמן ולעיר חיפה.

הפעילות

מאז הקמתה ועד היום HiFund הינה שותפה ומובילה בקהילת ההייטק המתפתחת בחיפה, ותשיק השנה את פעילות "מועדון המשקיעים" אשר כבר מרכז אליו משקיעים מרחבי הארץ ומהווה מוקד עניין בינלאומי לשיתוף פעולה של שלושת המגזרים: ממשלתי, עירוני ופרטי, המקדם בהצלחה חברות הזנק ומהווה קטר להתפתחות אקוסיסטם יזמי שלם.

HiFund, כפלטפורמת מימון המונים מבוסס הון או חוב (Equity Crowdfunding), מייצרת חיבור איכותי בין חברות לבין משקיעים פרטיים – חיבור שהוא הרבה מעבר להשקעה כספית.

HiFund פועלת להפוך את ההשקעה בחברות הזנק טכנולוגיות לנגישה עבור הציבור כולו. ההתמחות שלנו בניהול השקעות הון סיכון מאפשרת לנו לבצע סינון מקצועי של המיזמים אותם אנחנו בוחרים לקדם, ולהנגיש את ההשקעה בהם לקהל הרחב. תמורת ההשקעה מקבלים המשקיעים ניירות ערך המקנים להם אחזקות בחברה או זכויות כלפיה, היכולות לייצר להם רווחים עתידיים. אבל לא רק – השקעה זו מאפשרת להם להיות חלק אינטגרלי מהפיכתם של רעיונות ייחודיים למציאות, ולקחת חלק בתהליך החשוב של קידום היזמות בעיר חיפה.

כזרוע הגיוס של HiCenter, הפעילות שלנו ב- HiFund היא חלק מחזון כולל של המרכז ושל עיריית חיפה לקידום האקו-סיסטם היזמי טכנולוגי בעיר. חזון זה מתבסס על ראייה ארוכת טווח הפועלת לקידום, תמיכה וליווי של מיזמים טכנולוגים בעיר חיפה, לה תהיה השפעה חיובית על התפתחות העיר כולה.

קול קורא – הזדמנויות השקעה

צוות ההשקעות המנוסה של HiFund מאתר ועורך מחקר קפדני על מאות סטארטאפים וקרנות סיכון כדי למצוא ולנצל הזדמנויות השקעה חדשניות בסקטורים שונים, בהתאם  לפרוטפוליו שנקבע ע"י צוות ההשקעות.

אנו מפגישים בין עסקים וחברות הזנק שפועלים מחיפה ושמחפשים השקעות, עם משקיעים בעלי הון דמתעניינים בחברות הפרוטפוליו שלנ..

הצטרפו אלינו לבחינת הזדמנויות כאלו להשקעה בסטארט-אפים, לצד HiFund ובתמיכת האקוסייסטם החיפאי שלנו:  HiCenter, החברה הכלכלית חיפה, רובע החדשנות, IN-VENTech, עיריית חיפה