איך זה עובד?

כשאתם בוחרים לחבור לגוף כמו HiFund, בין אם כמשקיעים ובין אם כיזמים, אתם נהנים ממגוון היכולות הרחב שלנו:

גיוס הון זה הביזנס שלנו. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים עם ניסיון של מעל 12 שנים בתחום גיוס ההון. עד היום סייענו לחברות לגייס, באמצעות מגוון הפלטפורמות במסגרת HiCenter Ventures, כ-150 מיליון שקל. המקצועיות והניסיון של האנשים שלנו היא זו שמייצרת פורטפוליו של חברות להשקעה שעברו סינון.  הצוות שלנו ילווה וידריך אתכם בתהליך של יצירת פרופיל עסקי שמתאים לצרכים שלכם. בנוסף לחיבור שלנו לקהילות משקיעים אטרקטיביות, יכול לקצר תהליכים ולעזור להגיע למשקיעים העשויים רלוונטים.

משקיעים

תבחנו

החליטו מה הקריטריונים הרלוונטיים לכם בבחירת השקעות. לאחר שהחלטתם במה תרצו להתמקד, תבחנו את מגוון החברות והמיזמים בהם ניתן להשקיע באמצעות הפלטפורמה שלנו.

תבחרו

בחנו את הזדמנויות ההשקעה המגוונות שסיננו עבורכם, וראו איזה מהן עומדות בקריטריונים שלכם. השתמשו בנתונים המוצגים בעמוד הגיוס של החברה הרלוונטית לכם על מנת לבדוק אותה לעומק - התכנית העסקית, דוחות כספיים, תקציב ותחזיות ועוד.

תתחברו

התמקדתם בחברה/מספר חברות העונות על הקריטריונים שהגדרתם לעצמכם? מלאו את פרטיכם בטופס צור קשר ואנחנו נחבר אתכם ליזמים הרלוונטיים.

זהו?

תהליך הגיוס באמצעותנו הוא פשוט, מהיר, נגיש ומלווים אותו אנשי המקצוע המובילים בתחומם. היכולות שלנו מייצרות עבורכם הזדמנויות השקעה מגוונות, ובעיקר - כאלו שלא ממוקדות רק בעשיית רווח מידי.

יזמים

בואו נכיר

צרו פרופיל בו תתארו את הפעילות שלכם, הטכנולוגיה, הפוטנציאל העסקי, הצוות המוביל והסכום הנדרש לגיוס.

שלב הבדיקות

צוות HiFund יבחן את החברה/מיזם שלכם ואת התכנית העסקית. בשלב הבא נבצע בדיקת היתכנות ראשונית בדבר קבלתו לפלטפורמה שלנו, כאשר יש לקחת בחשבון שהמיזם עשוי להיבחן על ידי צוות מומחים ייעודי הרלוונטי לתחום העשייה שלו.

קביעת יעדים

ברכות. התקבלתם! לאחר קבלת האישור של צוות המומחים שלנו, יקבעו יעדי הקמפיין, מועד תחילתו וכמה זמן יימשך.

עולים לאוויר

לאחר חתימה על ההסכמים הנדרשים, הצוות שלנו ב- HiFund יעלה את קמפיין הגיוס לפלטפורמה. בנוסף, הליווי שלנו כולל חשיפה בפני פורום המשקיעים שלנו, אירועי גיוס ייעודיים, השתתפות בוובינרים וקמפיין מדיה תומך.

היכולות שלנו הופכות עבורכם את תהליך הגיוס לקל, מהיר ופשוט, ובעיקר - לאפשרי. הבחירה לגייס ב- HiFund פותחת בפניכם הזדמנויות חדשות, ומבטיחה לכם ליווי על ידי גוף מקצועי הרואה את הצלחת החברה כחלק מהצלחתו בחיזוק האקו-סיסטם היזמי טכנולוגי בעיר חיפה.

שאלות ותשובות

  • איך מתנהל רישום בעלי המניות?

  • המיזם לא הצליח לעמוד ביעד הגיוס שנקבע. מה קורה להשקעה שלי?

  • כיצד ניתן להרוויח מהשקעה?

  • האם ישנם סיכונים בהשקעה כזו?